רונן קארו משתמש במסמך מזויף

רונן קארו עובד בעיריית ירושלים גני ילדים ועו"ד ליאור שפירא הגישו מאחורי גבי בקשה לביצוע בהוצל"פ. הגשתי התנגדות ביקשתי לראות ייפוי כוח, ואת המסמכים שלא צורפו לבקשה.

מצהיר העובד כי אני חתום על טופס ומצרף הטופס לתצהירו. הטופס שמסר על פי דין מזויף!

זיוף ראשון שנמסר לבית משפט PDF  ( מחיקת הפרטים בעט אני מחקתי, שימו לב לריבוע המוסתר ואין חלק תחתון)

הגשתי תביעה שכנגד ע"ס 5,000 שקלים בגין זיוף מסמכים שמשבשים הליכי משפט !

שוב מצהיר העובד מידיעה אישית כי אני חתום על הטופס, ומצרף זיוף על זיוף !

זיוף שני מוגש לבית משפט   FDF  ( מחיקת הפרטים בעט אני מחקתי, שימו לב לריבוע המוסתר עכשיו יש סימון של שידוך נייר בזיוף הראשון אין את זה! והמשבצת עדיין מוסתרת לא רואים החתימה שלי ואת מה שרשמתי בריבוע )

בפני בית המשפט הונחו ראיות שמסרו העובד ובא כוחו, תוכנם הוא ממצא עובדתי והעובדות הן המסמך מזויף, המסמך השני זויף אחרי הראשון תוספת שידוך שלא היה בראשון !

העובד ובא כוחו מסתירים את המסמך המקורי מביהמ"ש. העובד ובא כוחו לא מוסרים ייפוי כוח והסכם עבודה עם העירייה שלכאורה תובעת שכר לימוד ! ועד…. בהמשך.

הרשמת סמאח סאבר מסארווה דוחה את תביעת הנגד שלי בגין זיוף מסמך ללא נימוק !